Magaxin

Sådan slipper du for utilfredse kunder

Artiklen er sponsoreret.

Der er ikke noget, der er meget værre, end hvis din virksomhed kommer i modvind. Ikke nok med at det kan føre til en masse intern frustration, så kan det også betyde, at både nuværende og potentielle kunder fravælger din service til fordel for en eventuel konkurrent.

En utilfreds kunde kan altså betyde et stort tab i din omsætning, for med de mange online muligheder kan den holdning sprede sig med lynets hast og influere andre i samme retning, og på sigt kan det have store konsekvenser for dig.

Har du ikke selv tid til at tage telefonen?

Derfor handler det om altid at have tiden, overskuddet og muligheden for at yde den service, som dine kunder har behov for. Det beviser et stort behov for en kundeservice, der netop er i stand til at tage dine kunder i hånden og yde den support, de behøver.

Dog er det ikke sikkert, at du er i stand til at klare den opgave på egen hånd eller har ressourcerne til at ansætte folk til et kundeserviceteam, og derfor kan det være ideelt for din egen tid og for din virksomheds ry, at du benytter dig af professionel telefonpasning.

Vend utilfredsheden til tilfredshed med professionel telefonpasning

Med professionel telefonpasning er det sikret, at din telefon altid vil blive besvaret – også selvom du ikke selv har tid til at gøre det. Der vil være kompetente folk i røret, der sørger for at servicere dine kunder bedst muligt på vegne af din virksomhed – og ofte vil kunderne ikke selv finde ud af, at der er tale om eksterne personer.

Efter få ring vil dine kunder altså blive mødt af den hjælp, de behøver, og de vil straks føle sig hørte, forstået og godt taget imod. Det skaber en tryghed, og selv ved problemer kan det betyde tilfredse kunder.

Kommentarer